بازدید 4532

مهار تورم با تقویت واحد‌های تولیدی و اقتصادی 

یک کارشناس بانکی با بیان اینکه تقویت طرح‌های تولیدی، اقتصادی و توسعه اشتغال و رونق تولید دانش بنیان در کشور به عنوان یکی از حلقه‌های تامین مالی است، گفت: در همین راستا"بانک ایران زمین" می‌تواند با تدوین برنامه‌های اصولی نقش موثری در اقتصاد ملی داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۷۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ 09 April 2023

به گزارش خبرنگار «تابناک» طی سال‌های اخیر بانک‌های کشور با ارائه خدمات و سرویس‌های متنوع توانستند جایگاه ویژه‌ای در بین مشتریان خود کسب کنند به طوری که این بانک همسو با فناوری‌های نوین خدمات بکری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. در همین راستا "بانک ایران زمین" نیز با بهره‌مندی از تجارب سال‌های گذشته و با انگیزه مضاعف به آینده درصدد است که دستاودر‌های جدیدی را در کارنامه خود رقم بزند. 
براساس این گزارش مسئولان این بانک در تلاش‌اند که برای تکمیل زنجیره خدمات‌رسانی و ارزش افزوده اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین به منظور فراهم کردن زمینه تسهیل و توسعه خدمات‌دهی و تنوع بخشیدن به این مهم، تصمیمات و تدابیر جدیدی را اتخاذ کرده است. 
باید به این نکته کلیدی اشاره کرد و گفت؛ در کنار توسعه زیرساخت‌ها، نیروی انسانی با انگیزه، فرهنگ سازمانی غنی، استراتژی مناسب، تجربه مدیریتی قابل اتکا و نهایتا رضایت مشتریان عواملی هستند که بستر را برای موفقیت یک بانک فراهم می‌سازد. 
در همین رابطه میلاد اکبریان کارشناس بانکی در گفتگو با خبرنگار «تابناک» با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف توسعه در نظام بانکی باید تهمیدات اصولی اندیشیده شود، گفت: گام اصلی و مهمی که بانک‌ها باید در سال جدید برای مقابله با تورم و رشد تولید بردارند، ارائه خدمات و تسهیلات به مشتریان و کسب وکار‌های خرد و کلان است تا از این طریق بتوانند زمینه را برای رونق اقتصادی و اشتغالزایی جوانان فراهم سازند. 
وی تصریح کرد: تقویت طرح‌های تولیدی و اقتصادی و مشارکت اثرگذار و نقش‌آفرینی در توسعه اشتغال و رونق تولید دانش بنیان در کشور به عنوان حلقه تامین مالی است که نقش‌آفرینی بیشتری در اقتصاد ملی دارد. 
اکبریان خاطرنشان کرد: چنانچه تولید در کشور تقویت شود و عرضه به نسبت تقاضا در وضعیت بهتری باشد و شبکه بانکی بر هدایت نقدینگی در حمایت از بخش تولید متمرکز شود زمینه‌های کاهش تورم و رشد اقتصادی فراهم می‌شود و از این رو افزایش تولید به نوعی در مهار تورم بسیار اثرگذار است.
گفتنی است"بانک ایران زمین" طی سال‌های اخیر با ارائه مشوق‌ها و تسهیلات گام‌های موثری را در جهت حمایت از تولید برداشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست